Subject: Ettevõtlusorganisatsioonide arvamus töölepingu seaduse muudatuste kohta seoses põhipuhkuse aegumisega
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "RAM Info",Liis Tõnismaa
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Arto Aas" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Piia Zimmermann" <[email-masked]>,Keilin Tammepärg <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 15:59:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan 3 ettevõtlusorganisatsioon (Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Eesti
Tööandjate Keskliit, Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit)
ühisseisukohad avaliku teenistuse seaduse ja teiste seaduste muutmise
seaduse eelnõus sisalduvate töölepingu seaduse muudatuste kohta seoses
põhipuhkuse aegumisega. Pöördumise leiate kirja lisast.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>